Tworzenie bannerów reklamowych
Internetowy banner reklamowy to jedna z form reklamy w sieci WWW. Aby spełniał on wyznaczoną mu rolę musi być starannie przemyślany oraz wpisany w cały ciąg kampanii reklamowej.
Projektowanie internetowych bannerów reklamowych to złożony proces twórczy, którego początkiem jest dokładna analiza reklamowanego produktu, analiza marki oraz poznanie adresata kampanii. Tylko niekonwencjonalne podejście do tworzenia internetowego bannera reklamowego zapewni mu sukces przekładający się na KLIKNIĘCIA.
Bannery internetowe IntraCOM.pl przyciągają wzrok, ponieważ:
- znamy całość kampanii lub ją opracowujemy,
- przygotowujemy intrygujący scenariusz,
- dobieramy odpowiednie kolory,
- uzupełniamy całość ciekawą grafiką lub animacją,
- optymalizujemy pod wymagania wskazanych portali.
Klienci Agencji Interaktywnej IntraCOM.pl w trakcie współpracy są uświadamiani, że reklamy bannerowe mają za zadanie jedynie uzupełniać prowadzoną kampanię. Obecnie bannery nie są już tworzone w celu sprzedaży konkretnych towarów, a jedynie służą promocji marki.
Specjalistom IntraCOM.pl zdarza się pracować z Klientami, którzy przychodzą z zakupionymi mediami i gotowymi specyfikacjami.
Nie odrzucają gotowych scenariuszy, dopasowując się do zakupionych mediów.
Poniżej prezentujemy ustandaryzowaną mapę bannerów dla strony www z nazwą pozycji:
IntraCOM.pl proponuje profesjonalne projektowanie oraz tworzenie bannerów:
- Billboard - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana na górze strony w miejscu tradycyjnego bannera. Rozmiar maksymalny: 750x100 px.
- Billboard rozwijany - Interaktywny billboard, który po kliknięciu bądź najechaniu na niego kursorem myszy "rozwija się" do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. Rozmiar maksymalny: 750x300 px.
- Billboard scrollowany - Billboard, który po wyświetleniu jest stale widoczny w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. Rozmiar maksymalny: 750x100 px.
- Double billboard - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana na górze strony w miejscu tradycyjnego bannera. Rozmiar maksymalny: 750x200 px.
- Skyscraper - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana w prawej lub lewej części strony. Rozmiar maksymalny: 160x600 px.
- Skyscraper rozwijany - Interaktywny skyscraper, który po kliknięciu lub najechaniu na niego kursorem myszy "rozwija się" do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. Rozmiar maksymalny: 320x600 px.
- Skyscraper scrollowany - Skyscraper, który po wyświetleniu jest stale widoczny w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony.
- Navibox - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana na kolumnie nawigacyjnej. Rozmiar maksymalny: 300x250 px.
- Boks śródtekstowy - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. Rozmiar maksymalny: 400x350 px.
- Tapeta - Reklama graficzna w formie tła strony, wyświetlana w odległości 5 pikseli od modułu z treścią strony i pokryta wzorem o obniżonej widoczności. Minimalny rozkład elementów dekoracyjnych (logo) wynosi 80 pikseli w poziomie i w pionie.
- Bilboard niestandardowy - Graficzna reklama dynamiczna umieszczana w wybranym miejscu strony, niestandaryzowana rozmiarowo i wielkościowo.
- Branddmark - Graficzna reklama w formie okna pop-up mogąca jednak przybierać dowolny kształt. Brandmark wyświetlany jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki, w którym wyświetlana jest strona.
- Dhtml - Niezwykle ciekawa i dająca wiele możliwości forma reklamy. Technologia dhtml daje możliwość ingerencji w wygląd strony, np. zmiany jej układu, kolorów, tworzenia kreacji z wykorzystaniem elementów redakcyjnych, rozsuwania kolumn itp.
Wykorzystanie dhtml daje gwarancję kontaktu z użytkownikiem i wymusza jego aktywność. Pozwala to na niezwykle ciekawe zaprezentowanie grafiki i animacji. Emisja kreacji dhtml wywołuje zazwyczaj efekt zaskoczenia, co znacząco podnosi skuteczność reklamy. - Scroller - graficzny pasek reklamowy emitowany na dole okna przeglądarki, trzymający się jej dolnej krawędzi niezależnie od przewijania strony. Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Maksymalna wysokość elementu przewijanego w obrębie paska to 30 pikseli.
- Toplayer - Graficzna reklama w formie animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, wyświetlana nad treścią strony w dowolnym jej miejscu.
- Pop-up / pop-under - Graficzna reklama dynamiczna emitowana w oddzielnym oknie przeglądarki po wejściu użytkownika na dany serwis.
- E-spot (interstitial) - Graficzna reklama w formie pełnoekranowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, całkowicie przykrywająca treść strony.
Bannery internetowe wykonywane przez Agencję Interaktywną IntraCOM.pl są skuteczne i niepowtarzalne.