InternalS - system obsługi zgłoszeń serwisowych
OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH wdrażana jest najczęściej w dziale informatycznym urzędu i stanowi dla niego podstawę przyjmowania zleceń od wydziałów oraz pracowników.
System zgłoszeniowy odpowiada za:
- logowanie na platformę zgłoszeniową (najczęściej poprzez AD, lub zintegrowany Intranet wdrażany przez IntraCOM.pl)
- rozpoznanie wydziału oraz lokalizacji pracownika, zgłaszającego
- formatka zgłoszeniowa obejmująca uzgodnione elementy
- powiadomienia wysyłane na e-mail lub SMS do Adm
- klasyfikację zgłoszenia przez Adm z podaniem własnych kategorii
- potwierdzenie rozpoczęcia realizacji zlecenia (w instytucjach rozproszonych możliwość komunikacji zdalnej przez Aplikację lub SMS)
- zakończenie zlecenia z podaniem przyczyny awarii (klasyfikacja wg. grup)
- statystyka realizacji zadań z rozbiciem na osoby i wydziały zgłaszające problemy
- możliwość utworzenia dodatkowych kategorii, z opcją samodzielnej rozbudowy
Zaproś konsultantów IntraCOM.pl na prezentację systemu w Twoim Urzędzie.
Dlaczego InternalS - system obsługi zgłoszeń serwisowych dla urzędu?
- Nowoczesność - pełen dostęp oraz aktualizacja zleceń w czasie rzeczywistym.
- Kompleksowość - modularna budowa dedykowanego systemu dla urzędu.
- Referencje - wdrożenia zarówno w dużych jak i mniejszych urzędach.
- Dopasowanie - funkcjonalności dopasowane do indywidualnych wymagań.
- Elastyczność - możliwość szybkiej rozbudowy.
- Integracja - pełna lub częściowa integracja z wewnętrzym oprogramowaniem urzędu.
Na potrzeby Klienta jesteśmy w stanie rozbudować system o dodatkowe funkcjonalności powiązane z obsługą zdarzenia reklamacyjnego.
ZOBACZ INNE SYSTEMY E-URZĄD WDRAŻANE PRZEZ INTRACOM.PL
InFLOW - system obiegu i kontroli zapytań spływających drogą elektroniczną
GMInstytucji - system gospodarki magazynowej, zamawiania i redystrybucji po wydziałach materiałów biurowych
InRES - system zarządzania rezerwacjami pomieszczeń konferencyjnych oraz niezbędnego sprzętu