Współpraca dwóch firm będących specjalistami w swoich dziedzinach mogła zakończyć się tylko sukcesem. Dokładna analiza oczekiwań Mostostalu Zabrze, co do własnego wizerunku w sieci pozwoliła nam stworzyć dynamiczny, nowoczesny i profesjonalny serwis internetowy spółki giełdowej. Spora doza zaufania ze strony Klienta oraz prowadzony na bieżąco, konstruktywny dialog, umożliwiły wspólne wypracowanie i wdrożenie precyzyjnych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Wśród nich na szczególną uwagę zasługują:
Serwis www.mz.pl okazał się też złożonym tworem pod względem treściowym. Rozbudowane wizytówki ośrodków i zakładów, przedsiębiorstwa wchodzące w skład grupy kapitałowej, prezentacja struktury organizacyjnej samej spółki dominującej – wszystko to wymagało spójnej koncepcji oraz przemyślnego powiązania z punktu widzenia architektury informacji. Także w tym aspekcie, dzięki stałym konsultacjom z przedstawicielami Spółki, udało nam się znaleźć optymalne rozwiązanie. Czytelną i przejrzystą strukturę witryny oraz system menu głównego i kontekstowego, wspomagają liczne elementy nawigacyjne w treści podstron, jak chociażby flashowe schematy zawierające aktywne łącza.
Serwis internetowy wyposażyliśmy ponadto w standardowe (dla nas) elementy funkcjonalne, takie jak: aktualności, galerie zdjęć, automatycznie rozsyłany newsletter, przyjazne drukowanie stron, zapisywanie treści do formatu pdf., elektroniczne formularze kontaktowe, flashową mapkę lokalizacyjną... itp. Wszystkie narzędzia wpływają na pozytywny wizerunek Spółki w Internecie, który od chwili wdrożenia jest samodzielnie kształtowany przez pracowników działu marketingu i biura zarządu.
Wierzymy, że nowy serwis internetowy Mostostalu także będzie miał swój skromny udział w rosnących notowaniach Spółki, czego zresztą gorąco życzymy.